Muhd_Akmal Profile

Ameer Hamzah

Join Date:
2012-11-21

About
I am a part-time blogger, love all types of music, love to travels a lot. Simple person.
My Social profiles

Blogs Owned

1. Kisah Seorang Pengembara Jalanan

Blog tentang kehidupan, isu semasa, pendapat dan hiburan

Latest Blog Posts

  • Amerika Cuba Mengorek Khazanah Indonesia
    on Sep 20, 2014
    KHAZANAH TAK TERNILAI INDONESIABerita ini amat mengejutkan BBA sendiri yang membacanya.Walaupun agak tidak memahami bahasa Indonesia tetapi masih boleh memahami apa yang disampaikan.Penulis ini menyatakan sebenarnya Indonesia mempunyai kandungan mine...
  • Amerika Cuba Mengorek Khazanah Indonesia
    on Sep 20, 2014
    KHAZANAH TAK TERNILAI INDONESIABerita ini amat mengejutkan BBA sendiri yang membacanya.Walaupun agak tidak memahami bahasa Indonesia tetapi masih boleh memahami apa yang disampaikan.Penulis ini menyatakan sebenarnya Indonesia mempunyai kandungan mine...
  • Kisah sedih seorang pomen yang viral di laman sosial
    on Sep 19, 2014
    “Kau okay ke?”Aku menyapa sepupuku. Seorang pomen. Dengan muka tak bermaya, dia membuka mulut,“Tak lama lagi dah nak nikah. Persiapan semua dah buat. Kad pun dah tempah.Tapi, beberapa hari ni aku sedih sangat. Kadang-kadang, macam nak gila pun...
  • amir dan loqman pergi ke laut
    on Sep 19, 2014
    MASIH mengekalkan formula sama, syarikat penerbitan filem Astro Shaw serta Tayangan Unggul Sdn Bhd (TUSB) meneruskan usaha mereka dengan cuba menampilkan filem yang ada kelainan bagi memenuhi cita rasa penggemar filem tempatan.Pengurus Besar ASSB, Ga...
  • Kisah sedih seorang pomen yang viral di laman sosial
    on Sep 19, 2014
    “Kau okay ke?”Aku menyapa sepupuku. Seorang pomen. Dengan muka tak bermaya, dia membuka mulut,“Tak lama lagi dah nak nikah. Persiapan semua dah buat. Kad pun dah tempah.Tapi, beberapa hari ni aku sedih sangat. Kadang-kadang, macam nak gila pun...
  • amir dan loqman pergi ke laut
    on Sep 19, 2014
    MASIH mengekalkan formula sama, syarikat penerbitan filem Astro Shaw serta Tayangan Unggul Sdn Bhd (TUSB) meneruskan usaha mereka dengan cuba menampilkan filem yang ada kelainan bagi memenuhi cita rasa penggemar filem tempatan.Pengurus Besar ASSB, Ga...
  • ( VIDEO ) MESTI TENGOK !! Pasangan Pengantin Menbuatkan Semua Tetamu Terdiam Dan Tergamam Seketika Di Majlis Persandingan !!
    on Sep 18, 2014
    Pastinya ia suatu persandingan yang cukup manis apabila seorang penolong penerbit TV sebuah stesen penyiaran tanah air ‘dikejutkan’ dengan permintaan hadirin yang mahukan dia dan pasangannya menari tarian zapin.Ianya berlaku sewaktu sek...
  • PELAJAR UITM SHAH ALAM MAUT DILANGGAR KERETA DALAM KAMPUS
    on Sep 18, 2014
    Seorang pelajar UiTM Shah Alam maut dikatakan dirempuh oleh sebuah kereta Volkswagen Passat ketika dalam perjalanan balik dari kelas petang tadi. Sumber mengatakan kereta tersebut dipandu oleh seorang pensyarah.Mangsa, Fatin Farah Faraddia , mer...
  • download filem
    on Sep 18, 2014
    Filem melayu sememangnya amat diminati penggemar filem. Oleh kerana itu tidak hairanlah ada yang sanggup beratur panjang di pawagam demi menonton filem kegemaran. Bagi mereka yang ingin menonton di rumah, filem online menjadi pilihan untuk di downloa...
  • Inilah kembar paling seiras dengan Shah Rukh Khan
    on Sep 18, 2014
    Jika anda melihat gambar diatas, nama siapa yang pertama sekali yang terlintas dalam fikiran anda? Tentu Shah Rukh Khan!Tapi jangan keliru dengan gambar tersebut kerana sebenarnya dia bukanlah Shah Rukh Khan yang sebenar. Nama lelaki berkenaan adalah...
  • Inilah kembar paling seiras dengan Shah Rukh Khan
    on Sep 18, 2014
    Jika anda melihat gambar diatas, nama siapa yang pertama sekali yang terlintas dalam fikiran anda? Tentu Shah Rukh Khan!Tapi jangan keliru dengan gambar tersebut kerana sebenarnya dia bukanlah Shah Rukh Khan yang sebenar. Nama lelaki berkenaan adalah...
  • ( VIDEO ) MESTI TENGOK !! Pasangan Pengantin Menbuatkan Semua Tetamu Terdiam Dan Tergamam Seketika Di Majlis Persandingan !!
    on Sep 18, 2014
    Pastinya ia suatu persandingan yang cukup manis apabila seorang penolong penerbit TV sebuah stesen penyiaran tanah air ‘dikejutkan’ dengan permintaan hadirin yang mahukan dia dan pasangannya menari tarian zapin.Ianya berlaku sewaktu sek...
  • PELAJAR UITM SHAH ALAM MAUT DILANGGAR KERETA DALAM KAMPUS
    on Sep 18, 2014
    Seorang pelajar UiTM Shah Alam maut dikatakan dirempuh oleh sebuah kereta Volkswagen Passat ketika dalam perjalanan balik dari kelas petang tadi. Sumber mengatakan kereta tersebut dipandu oleh seorang pensyarah.Mangsa, Fatin Farah Faraddia , mer...
  • download filem
    on Sep 18, 2014
    Filem melayu sememangnya amat diminati penggemar filem. Oleh kerana itu tidak hairanlah ada yang sanggup beratur panjang di pawagam demi menonton filem kegemaran. Bagi mereka yang ingin menonton di rumah, filem online menjadi pilihan untuk di downloa...
  • Kenapa Budak Lelaki Ini Bermain Gitar Di Jalanan Akan Meruntun Emosi Anda
    on Sep 17, 2014
    Iklan-iklan dari negara Thailand tidak pernah mengecewakan sesiapa yang menontonnya. Penuh dengan mesej tersirat, boleh dikatakan setiap iklan yang dihasilkan dari negara jiran itu pasti akan menyentuh hati dan nurani setiap insan.Kali ini, syarikat&...
  • Seorang Penulis Terkenal Memuji Cara Pasangan Ini Berkahwin. Saksikan Kenapa
    on Sep 17, 2014
    Ini kisah perkahwinan yang jarang-jarang kita dengar.Lazimnya, pada hari ini, orang teruja menceritakan kemegahan sesebuah majlis perkahwinan. Dengan pelamin, backdrop, pakaian, makanan dan goodie back mahal-mahal, foto, videografer. Purata perbelanj...
  • Tenang tak terkata
    on Sep 17, 2014
    Kabus yang menutupi kehijauan alam semula jadi pada pagi hari cukup mempesonakan.Udara nyaman dan segar serta jauh daripada kesibukan kota memberikan satu ketenangan yang sukar digambarkan dengan kata-kata.Kicauan burung yang merdu persis alunan lagu...
  • Putus tunang hanya kerana stokin koyak
    on Sep 17, 2014
    Riyadh: Seorang gadis tempatan memutuskan pertunangan selepas dia melihat tunangnya memakai stokin koyak ketika lelaki itu mengunjungi rumahnya.Gadis itu yang hanya dikenali sebagai Souad, sebelum ini bersetuju menerima lamaran lelaki berkenaan selep...
  • Tenang tak terkata
    on Sep 17, 2014
    Kabus yang menutupi kehijauan alam semula jadi pada pagi hari cukup mempesonakan.Udara nyaman dan segar serta jauh daripada kesibukan kota memberikan satu ketenangan yang sukar digambarkan dengan kata-kata.Kicauan burung yang merdu persis alunan lagu...
  • Putus tunang hanya kerana stokin koyak
    on Sep 17, 2014
    Riyadh: Seorang gadis tempatan memutuskan pertunangan selepas dia melihat tunangnya memakai stokin koyak ketika lelaki itu mengunjungi rumahnya.Gadis itu yang hanya dikenali sebagai Souad, sebelum ini bersetuju menerima lamaran lelaki berkenaan selep...
1
Blogs
0
Followers
0
Following
Loading Comments...

My Wall

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Log in or Register to place a comment

Close