Muhd_Akmal Profile

Ameer Hamzah

Join Date:
2012-11-21

About
I am a part-time blogger, love all types of music, love to travels a lot. Simple person.
My Social profiles

Blogs Owned

1. Kisah Seorang Pengembara Jalanan

Blog tentang kehidupan, isu semasa, pendapat dan hiburan

Latest Blog Posts

  • Wanita ditemui mati bakar diri
    on Jul 31, 2014
    Seorang wanita berusia lingkungan 30-an maut selepas disyaki membakar dirinya. Kejadian berlaku di dalam tandas awam wanita di Medan Selera Taman Tunku Putra berhampiran Pasar Awam Kulim, di sini, pagi ini.Identiti mangsa masih belum dikenalpasti dan...
  • Dwayne Johnson a.k.a The Rock meninggal?
    on Jul 31, 2014
    Dwayne Johnson dikatakan telah meninggal ketika melakukan babak aksi ngeri di dalam filem yang akan ditayangkan di pawagam iaitu The Fast and Furious 7. Dwayne menjalani penggambaran di New Zealand pada awal pagi Khamis, 10 Jun 2014 ketika kejad...
  • Akhirnya Rani mengaku anak sulung menghamilkannya
    on Jul 30, 2014
    Macam-macam yang berlaku sekarang. Berita ini agak mengejutkan kerana ia adalah diluar kebiasaan manusia. Sesungguhnya perbuatan sebegini adalah haram disisi agama Islam malah di dalam hukum hudud perbuatan ini diperuntukkan hukum bunuh.Khabar yang m...
  • MACAM-MACAM.Wanita Turki ketawa beramai-ramai
    on Jul 29, 2014
    Selepas Timbalan Perdana Menteri Turki membuat kenyataan bahawa wanita Turki tidak boleh ketawa secara keterlaluan di tempat awam, kami membuat tinjauan di beberapa laman sosial dan mendapati reaksi yang sebaliknya, malah kucing juga turut digunakan...
  • Hos rancangan TV terkenal dibunuh kerana tiada wang
    on Jul 28, 2014
    Seorang hos  sebuah rancangan televisyen ditikam dan dicampak dari jambatan selepas dua pencuri berang kerana dia hanya mempunyai kira-kira RM2.50 di dalam beg duitnya.Pencuri berkenaan begitu yakin mangsa yang terkenal itu mempunyai wang yang b...
  • Pelakon nekad kelar tangan
    on Jul 28, 2014
    Seorang pelakon wanita nekad mengelar pergelangan tangan kirinya menggunakan pisau cukur selepas mendapat tahu kekasihnya berkahwin dengan wanita lain. Kejadian berlaku di Ipoh pada petang kelmarin dan merupakan seorang pelakon yang sering muncul dal...
  • Data awal diperoleh dari kotak hitam MH17
    on Jul 28, 2014
    Semalam pegawai keselamatan Ukraine memberitahu bahawa terdapat maklumat letupan yang berpunca daripada serangan roket yang diperolehi daripada data kotak hitam milik pesawat MH17.Jurucakap Majlis Keselamatan Ukraine, Andriy Lysenko berkata, penyiasa...
  • Hos rancangan TV terkenal dibunuh kerana tiada wang
    on Jul 28, 2014
    Seorang hos  sebuah rancangan televisyen ditikam dan dicampak dari jambatan selepas dua pencuri berang kerana dia hanya mempunyai kira-kira RM2.50 di dalam beg duitnya.Pencuri berkenaan begitu yakin mangsa yang terkenal itu mempunyai wang yang b...
  • Pelakon nekad kelar tangan
    on Jul 28, 2014
    Seorang pelakon wanita nekad mengelar pergelangan tangan kirinya menggunakan pisau cukur selepas mendapat tahu kekasihnya berkahwin dengan wanita lain. Kejadian berlaku di Ipoh pada petang kelmarin dan merupakan seorang pelakon yang sering muncul dal...
  • Data awal diperoleh dari kotak hitam MH17
    on Jul 28, 2014
    Semalam pegawai keselamatan Ukraine memberitahu bahawa terdapat maklumat letupan yang berpunca daripada serangan roket yang diperolehi daripada data kotak hitam milik pesawat MH17.Jurucakap Majlis Keselamatan Ukraine, Andriy Lysenko berkata, penyiasa...
  • Gambar anak perempuan bongsu Ustaz Azhar Idrus pakai tudung yang comel
    on Jul 27, 2014
    Mungkin ramai lagi peminat yang belum pernah melihat gambar anak perempuan bongsu Ustaz Azhar Idrus pakai tudung yang comel.Siapa kata budak perempuan tak nampak comel kalau hanya memakai jubah dan tudung. Kalau ikutkan pemikiran orang zaman sek...
  • Penyamun mati kemalangan selepas menyamun
    on Jul 27, 2014
    Seorang penyamun ditemui mati selepas terbabit dalam kemalangan di persimpangan lampu isyarat dekat Plaza Tol Sungai Petani Utara, Kedah.Kejadian berlaku kira-kira jam 5.20 pagi apabila kereta Proton Wira dinaiki suspek bersama tiga rakannya merempuh...
  • Gambar anak perempuan bongsu Ustaz Azhar Idrus pakai tudung yang comel
    on Jul 27, 2014
    Mungkin ramai lagi peminat yang belum pernah melihat gambar anak perempuan bongsu Ustaz Azhar Idrus pakai tudung yang comel.Siapa kata budak perempuan tak nampak comel kalau hanya memakai jubah dan tudung. Kalau ikutkan pemikiran orang zaman sek...
  • Penyamun mati kemalangan selepas menyamun
    on Jul 27, 2014
    Seorang penyamun ditemui mati selepas terbabit dalam kemalangan di persimpangan lampu isyarat dekat Plaza Tol Sungai Petani Utara, Kedah.Kejadian berlaku kira-kira jam 5.20 pagi apabila kereta Proton Wira dinaiki suspek bersama tiga rakannya merempuh...
  • Harus Baca Penting! Jangan sebut Israel Laknatullah..kenapa?
    on Jul 26, 2014
    Gambar HiasanPagi ini saya terbaca satu post dari ahli kumpulan Sahabat Ustaz Azhar Idrus yang menulis, "Jangan sebut Israel laknatullah, tapi sebutlah Zionis laknatullah. Ini adalah kerana Israel adalah antara nama timangan kepada Nabi Yaakub"Kenapa...
  • BERHALA TERTINGGI DI DUNIA - DUBAI
    on Jul 26, 2014
    Aiii...aku xnak cerita pasal adobe atau pun tentang cinta tetapi malam ni aku nak tunjukkan sesuatu kat korang.Mybe korang boleh lihat dengan jelas sekarang tentang kedatangan hari kiamat.Takut bila kita menghitung semua tanda2x hari kiamat yang maki...
  • Wanita ugut terjun jejambat PLUS di Meru kerana bergaduh dengan teman lelaki
    on Jul 26, 2014
    Agak mengejutkan kejadian ini di mana seorang wanita nekad untuk terjun jejambat PLUS dekat Meru, Ipoh hanya kerana berselisih faham dengan teman lelaki. Wanita tersebut memanjat papan iklan gergasi sebelum berjaya dipujuk oleh oleh anggota bomb...
  • MH370: Penyiasat temui petunjuk baharu
    on Jul 26, 2014
    Kuala Lumpur: Pasukan penyiasat nahas udara Australia semalam mendedahkan penemuan bukti baharu berkaitan penyalahgunaan peralatan dalam kokpit pesawat Penerbangan Malaysia (MAS) MH370. Gangguan kuasa misteriPihak penyiasat berkenaan menerusi Th...
  • Wanita ugut terjun jejambat PLUS di Meru kerana bergaduh dengan teman lelaki
    on Jul 26, 2014
    Agak mengejutkan kejadian ini di mana seorang wanita nekad untuk terjun jejambat PLUS dekat Meru, Ipoh hanya kerana berselisih faham dengan teman lelaki. Wanita tersebut memanjat papan iklan gergasi sebelum berjaya dipujuk oleh oleh anggota bomb...
  • MH370: Penyiasat temui petunjuk baharu
    on Jul 26, 2014
    Kuala Lumpur: Pasukan penyiasat nahas udara Australia semalam mendedahkan penemuan bukti baharu berkaitan penyalahgunaan peralatan dalam kokpit pesawat Penerbangan Malaysia (MAS) MH370. Gangguan kuasa misteriPihak penyiasat berkenaan menerusi Th...
1
Blogs
0
Followers
0
Following
Loading Comments...

My Wall

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Log in or Register to place a comment

Close