Muhd_Akmal Profile

Ameer Hamzah

Join Date:
2012-11-21

About
I am a part-time blogger, love all types of music, love to travels a lot. Simple person.
My Social profiles

Blogs Owned

1. Kisah Seorang Pengembara Jalanan

Blog tentang kehidupan, isu semasa, pendapat dan hiburan

Latest Blog Posts

  • GEMPAR! Misteri kewujudan cahaya terangi bandar Rezh di Rusia
    on Nov 20, 2014
    MOSCOW – Satu cahaya cerah berwarna oren yang muncul selama 11 saat di bandar Rezh dekat sini mencetuskan misteri dalam kalangan penduduk setempat. Cahaya berkenaan berjaya dirakam oleh sebuah kamera video milik seorang pemandu kereta pada Jum...
  • Berlakon adalah sesuatu yang memenatkan?
    on Nov 20, 2014
    Berlakon dan berpura-pura. Dua perkataan ni sebenarnya sama . Bukan hampir sama, memang sama. Contohnya JANGAN. Maksud sebenarnya JANGAN adalah TIDAK MAHU. Contohnya JANGAN MEROKOK DI TEMPAT AWAM. Same juga, TIDAK MAHU MEROKOK DI TEMPAT AWAM.Sebenarn...
  • MESTI TAHU !!! Makna Disebalik Warna Air Kencing Anda Samada Sihat Atau Berpenyakit !!!
    on Nov 19, 2014
    Warna air kencing seringkali digunakan sebagai satu alat untuk diagnos pesakit...Semua manusia normal akan kencing kan ?Warna ,bau ,dan ketumpatan air kencing kita boleh memberi pelbagai tanda...Disini disertakan warna air kencing dan apa tandanya ke...
  • When I love someone
    on Nov 19, 2014
    When I love someone. Then she go away. I don't feel hurt. I just continue my life.When I love someone. I will let her choose her life. When she feels wrong and wants to turned back. There is no turning back no more. She will have what she wants.
  • Pernah tengok music video chandelier? Ini versi terbaru.
    on Nov 19, 2014
    Amacam? OK ? Diharap anda tak termuntah. atau sediakan beg plastik atau kertas.
  • Pemandu teksi ‘naik gila’ tampar gadis
    on Nov 19, 2014
    Kuala Lumpur: Kes pembuli jalan raya berulang lagi apabila seorang gadis pecah bibir selepas ditampar sekuat hati oleh seorang pemandu teksi.Dalam kejadian jam 7.40 pagi Isnin lalu, mangsa yang memandu Perodua Myvi diserang suspek gara-gara gagal men...
  • Penjelasan Punca Sebenar Kejadian Langit Merah Di Mekah
    on Nov 18, 2014
    Baru-baru ini beberapa gambar dan juga video yang memaparkan kejadian langit merah dan juga ribut di mekah telah tersebar di laman sosial dan juga aplikasi Whatsapp.Menurut dari gambar tersebut, kejadian langit merah itu sesuatu yang aneh yang berlak...
  • AWAS ,Hati-Hati Bila Anda Upload Gambar Di Internet ,Jangan Kantoi Macam Budak Ni !!! Kenapa?
    on Nov 18, 2014
     AWAS ,Hati-Hati Bila Anda Upload Gambar Di Internet ,Jangan Kantoi Macam Budak Ni !!! Kejadian berlaku di Itajai-SC Brazil... Menurut perkongsian seorang forumer di sebuah forum, entah bagaimana gambar remaja 19 tahun ini telah tersebar kepada...
  • Mas Idayu marah peserta mentor?
    on Nov 18, 2014
    Kejap lagi afternoon nak outstation. Sempat lagi nak buat entry .It's been a long day...Melalui komen yang aku baca selepas insiden ni masuk facebook. Sesetengah wanita sokong dan setengah lagi mengondem cara Mas Idayu.Just nak bagitahu, kalau lah ak...
  • MENARIK ! Penemuan Fosil Dinosaur Iguanodintid dan Sauropod Di Hulu Terengganu
    on Nov 16, 2014
    KUALA TERENGGANU: Sekumpulan penyelidik dan pensyarah beberapa universiti menemui fosil dinosaur termasuk tapak kaki, tulang dan gigi di Gunung Gagau, Hulu Terengganu dalam satu ekspedisi bulan lalu.Ekspedisi dilaksanakan oleh Jabatan Mineral dan Geo...
  • VIDEO Sadis!!: Wanita tak sensitif tolak lamaran lelaki mentah-mentah ( Video )
    on Nov 16, 2014
    Seorang lelaki terkejut seolah-olah tidak percaya apa yang telah berlaku selepas teman wanitanya menolak lamarannya di hadapan orang ramai yang sedang duduk di kawasan kedai makanan sebuah pusat beli-belah Sherman Oaks Galleria di Los Angeles baru-ba...
  • Gambar-gambar Kehidupan Sosial Gadis Remaja Di Iran
    on Nov 16, 2014
    Iran merupakan sebuah negara Arab yang terletak di timur tengah. Negara ini amat popular dengan aktiviti nuklear dan membuat negara-negara besar barat seperti Amerika Syarikat gentar akan negara ini. Walaubagaimana pun, corak pemerintahan negara ini...
  • PECAH RAHSIA. Cara mudah masuk ke syurga.
    on Nov 15, 2014
    Dari Mu’adz bin Jabal radhiallahu ‘anhu, ia berkata : Aku berkata : “Ya Rasulullah, beritahukanlah kepadaku suatu amal yang dapat memasukkan aku ke dalam syurga dan menjauhkan aku dari neraka”. Nabi S.A.W menjawab, “Engkau telah bertanya te...
  • VIDEO Penumpang terhibur attendan flight southwest airlines beri taklimat penerbangan yang tak disangka-sangka
    on Nov 15, 2014
       Beri taklimat penerbangan yang tak disangka-sangka. Berikut adalah petikan ucapan yang diberikan olehnya.If I could pretend to have your attention for just a few moments, my ex husband, my new boyfriend and their divorce attorney are gon...
  • Wajah Waris Ketujuh Mahsuri Yg Cantik Jelita ( 6 Gambar )
    on Nov 13, 2014
    Ini adalah wajah terbaru keturunan ketujuh Mahsuri, Wan Aishah Nawawi. Wan Aishah masih nampak cantik walaupun mengenakan solekan tipis dan dia kini jua bertudung.Dia berkahwin dengan jejaka pilihannya, Alee Tongyon kira-kira dua tahun lepas.&nb...
  • Bangkai paus seberat 15 tan dikhuatiri meletup
    on Nov 13, 2014
    Montpellier: Pegawai Perancis semalam berusaha memusnahkan bangkai seekor ikan paus kerana bimbang kemungkinan ia membawa maut jika meletup.Pakar hidupan liar berkata, bangkai paus seberat 15 tan itu yang menggelembung begitu besar dengan gas berkemu...
  • KELAKAR. Gambar-gambar menipu yang tak jadi.
    on Nov 12, 2014
    Kalau nak ambil gambar tengah tido pun tengoklah background dulu..kan dah kantoi..
  • Mantan Mufti Mesir: Tiga Pertanda Kiamat Besar Sudah Tampak
    on Nov 12, 2014
    Kairo, LiputanIslam.com – Mantan Mufti Mesir Dr. Ali Gomaa dalam sebuah acara televisi menyatakan bahwa ada tiga pertanda dimulainya kiamat besar, dan semua pertanda itu sekarang sudah tampak dan terjadi.Sebagaimana dilaporkan oleh berbagai me...
  • Bagaimana nasib lelaki ini?
    on Nov 11, 2014
    Hidungnya pernah dibaham harimau bintang dan bahunya pernah tercabut selepas bergelut dengan seekor harimau benggala dewasa.Namun, Carl Bovard yang buta sebelah matanya percaya, hidup bersama 14 harimau, singa dan lynx padang pasir adalah risiko yang...
  • Jangan Terkejut Lihay Pelanggan Gerai Jual Ikan Ini..!!!
    on Nov 11, 2014
    JANGAN TERKEJUT LIHAT PELANGGAN GERAI JUAL IKAN INI | Penjual ikan di Santa Cruz Island kelihatan tidak terkejut melihat pelanggan yang satu ini yang menunggu gilirannya, tetapi anda pasti merasa agak aneh. Sebagai salah satu daripada Kepulauan...
1
Blogs
0
Followers
0
Following
Loading Comments...

My Wall

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Log in or Register to place a comment

Close